bluemoon
الأربعاء، 16 فبراير 2011
ثورتنا ثورة جدعان
جدعان سمر في عز العمر
قاسوا وتعبوا وشربوا المر
لكن قد ما تعبوا كتير
حققوا نصر ومجد كبير
ودا كله بعزم وتدبير
أحلى كلام لعبد الحليم حافظ.....ربنا يحميكى ويحمي شبابك ويرحم شهدائك يا مصر
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق
رسالة أحدث
رسالة أقدم
الصفحة الرئيسية
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق