الأربعاء، 16 فبراير 2011


ثورتنا ثورة جدعان

جدعان سمر في عز العمر

قاسوا وتعبوا وشربوا المر

لكن قد ما تعبوا كتير

حققوا نصر ومجد كبير

ودا كله بعزم وتدبير

أحلى كلام لعبد الحليم حافظ.....ربنا يحميكى ويحمي شبابك ويرحم شهدائك يا مصر


ليست هناك تعليقات: