أقصد زحمة الناس فى الشوارع ...زحمة الأفكار فى دماغى...زحمة مقتنياتى إللى أكتر بكتيىر من حجم غرفة بحجم غرفتى...لكن الغريب إن لو الشوارع فاضية ,,مش هاحس براحة ...ولو بطلت افكر ...هاحس انى خلاص مت...ولو اتخلصت من الحاجات الى عاملة زحمة ف غرفتى...يمكن مش هاحس بالأمان وانا بعيدة عنها...كتبى ,شنطى,,أدوات الكتابة وغيرها كتير...
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق