السلام عليكم
أول مرة أكتب فى مدونة....مش عارفة الموضوع هايمشى ازاى بس لية لأ,هى يعنى جت عليا؟ أنا من زمان متعودة أكتب مذكراتى وأكيد الخبرة دية قريبة إلى حد ما من الكتابة فى المدونات ...بس بردوة الفرق شاسع ,أنا باكتب مذكراتى واطويها على كل ما فيها من أحلام وآمال وآلام أما الكتابة على النت فأمة لا إله إلا الله (وغيرهم) ممكن يقروا كلامى...........المهم,أدينى باحاول وحتى لو كل اللى هاخده شرف المحاولة ........
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق